Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 1 oktober 2011

Bara du & jag

Ja, det blev en kväll helt för oss själva. Efter matchen ringde vi Rs mamma. Hon berättade att snäckan somnat kl 20, vaknat 20 minuter senare å skrikit i en timme ungefär. Sen hade hon lugnat sig och blivit jätteglad. Så vi åkte hem, själva. Tittade på teve i sängen, pratade och var bara vi två. Sov åtta timmars underbar sömn och vaknade utvilade vid 09. Nu har vi käkat frukost, städat lägenheten och nu ska R bara duscha, sen ska vi hämta lillan. Vi sa båda två att vi pratade med varandra på ett helt annat sätt igår. Annars är det ju lätt att det mest snacket blir praktiskt, och om barnet. Men igår föll vi direkt tillbaka i gamla banor och det kändes verkligen som "förr". Helt underbart! Känner mig lyckligt lottad som har så fina människor i min omgivning som ställer upp.

Här kommer en bild på när jag å Cesar vattnar blommorna. Han springer alltid efter när jag tar fram vattenkannan och följer med till varje växt å kör nosen i jorden eller kelar med vattenkannan. Sötnos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar