Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 3 oktober 2011

Måndag

Idag blev det ett besök på BVC. Igår frågade jag Carro om hon hade lust att hänga med dit. Det är en go promenad ner och trevligt med sällskap. Då visade det sig att hon också hade tid idag, en kvart före mig. Perfekt :-) Så vi traskade ner. Allt var bra med fis. 7710 gram och 69 cm. Hade bara gått upp 400 gr på en månad, men varken sköterskan eller läkaren verkar tycka att det var konstigt så vi kör väl på det. Ska ge henne lactulos eftersom det inte är bra att hon bajsar så sällan. Får hoppas det funkar. 

Imorgon kommer Sabina hit. Trevligt då mannen blir borta hela dagen, ska på Frölunda-match med jobbet. Jag känner mig snorig och lite dassig så vi får hoppas att det är borta till imorgon, annars blir det en tuff dag. Jaja, i värsta fall får han ju helt enkelt hoppa över hockeyn. Nog för att jag är en superkvinna, men allt klarar jag faktiskt inte av. 

2 kommentarer:

  1. Hoppas det funkar med Lactulos

    Tänk på att det tar några dagar innan man märker hur förändringen blir. Börja med lite i taget och öka upp.

    Fick ni den neutrala eller den med apelsinsmak?

    SvaraRadera
  2. Vi fick ingen, ska köpa på apoteket men har inte hunnit dit än. ja, fick instruktioner av sköterskan och läkaren.

    SvaraRadera