Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 11 oktober 2011

Ikea

Idag var det mammafika på Ikea. Bra ställe att träffas. Barnvänligt, man får plats med många barnvagnar, billig lunch/fika och inte så himla stökig miljö. Dock var det mycket mer folk där än jag trodde det skulle vara. Det är kanske många som käkar lunch där. Gick faktiskt fram - och tillbaka trots att det är en bra bit. Trodde inte jag skulle orka gå hem också men efter en räkmacka så kände jag att jag hade krafterna. Men nu är jag trött, det var ett rejält träningspass :-) Efter fikat gick vi en sväng i varuhuset och jag köpte plastskålar och haklappar till Thea. Denna dagen bara försvann i och med den långa utflykten, snart är gubben hemma en sväng innan han åker och tränar. Ser inte fram emot att natta fisen själv ikväll, hon blir så arg när man lägger henne i sängen... Jaja, det kommer gå fint ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar