Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 12 oktober 2011

Tjocko

Haha, scrollade förbi denna bild i bildarkivet nyss. My God, vilken buk jag hade!! Kommer ihåg att jag älskade att ha den där randiga tröjan på mig, men jag spillde på den hela tiden så den tvättades rätt flitigt. Ja, sjukt tungt var det på slutet där när man gått över tiden en vecka. Och att tösen därinne vägde 4460 gr gjorde ju inte saken bättre direkt. Men såklart värt det. 


Sen en finare bild som Carro tog, dock var det lite tidigare i graviditeten om jag inte minns fel. 





5 kommentarer:

  1. Håller med din käre man. Vackra vackra Nina!
    kram

    SvaraRadera
  2. Fattar inte skillnaden..vacker är du på båda bilderna, vacker har du alltid varit, med eller utan mage! Och du kommer alltid att vara vackrare än din mor!
    Puss!

    SvaraRadera
  3. Tack, va snälla ni är allihopa!

    Mamma: Ingen skillnad att fatta. La bara upp två bilder jag hittade. Tycker bilden Carro tog är så fin!!

    SvaraRadera