Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 3 oktober 2011

Rustad för sömnlöshet

Ja, jag var verkligen inställd på en natt utan mycket sömn. Hade ju blåst upp madrass till R och ja, helt enkelt ställt in mig på att trösta ledsen bebis under natten. Men nej, fick ge henne nappen en gång, mata vid 03, lägga över henne i vår säng runt 07. Men annars sov vi av och till fram till 09. Helt förvånad är jag, men glad att ha fått samla lite energi, för hur nästa natt går, det vet man ju aldrig... 

 

4 kommentarer:

  1. Söta thea med sin favorit valp ;).
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att det blev så mycket bättre än du trodde! Håller tummarna att det fortsätter! Kram!!

    SvaraRadera
  3. Carro: Visst är hon. Måste nog få tag i en sådan. Hon älskar den ju verkligen :-)

    Mamma: Ja, hoppas verkligen det blir en bra natt. I och med att jag känner mig lite krasslig också så tar jag gärna en god natts sömn... Kram

    SvaraRadera
  4. Önskar att jag vore pensionär och bodde närmare!

    SvaraRadera