Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 7 oktober 2011

The road so far

Idag tog vi sovmorgon till 09, åt frukost, tittade på repris av Grey's Anatomy, klädde på oss och gav oss iväg på promenad i busvädret. Grannarna på 39:an skulle till BVC så jag följde med. Kände dock att jag inte skulle klampa in på BVC med min förkylning så jag gick till affären och köpte lite mat till T. Tror hon ska få prova spaghetti & köttfärssås idag! Det var så kallt ute så efter affären gick jag till biblioteket för att fördriva lite tid. Hittade Lilla Barnkammarboken med sånger, rim och ramsor plus en cd till. Bra eftersom jag inte kan hälften av sångerna :) Vi har lyssnat lite och tittat i boken nu. Verkar poppis. Thea fick gröt och fruktpuré till lunch. Som vanligt gick puréen bättre än gröten. Försökte även ge henne lite ersättning vilket hon vägrade efter halva flaskan. Insåg snart varför när hon bajjade igenom blöja och kläder, även mina strumpor fick sig lite bajj.

Ikväll blir det kycklinpaj och sedan Marabou digestive och Dregens Polly. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar