Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 10 november 2011

Torsdag

Idag har vi varit runt en hel del. Började med ÖF imorse, mötte Carina & Oliver för att låta barnen härja lite. Även Carro & Valter var där. Thea verkade tycka det var kul, speciellt sångstunden. Hon älskar alltid när man sjunger, tror hon skulle vilja att man sjöng för henne hela dagen :-) Efter ÖF tog vi bussen till Roberts föräldrar. När jag skulle byta buss var det redan fullt med barnvagnar så vi inte fick plats. En dam på bussen började gapa på mig om att det var fullt innan dörrarna till bussen ens öppnats. Hann inte ens kolla in för att se om jag fick plats innan hon stirrat sig tokig på mig genom fönstret och gormade nåt jag inte hörde. Försökte fråga om det var fullt då jag inte såg ordentligt och då började hon gapa om att det redan var 3 vagnar på bussen bla bla bla... Kärring, kan man inte ens försöka vara trevlig mot folk? Man måste väl ändå få stå på hållplatsen och hoppas att man kommer med eller? Usch, sånt där retar mig till tusen!! Jag gick istället och fick en mysig promenad. På den första bussresan satt det dessutom folk där barnvagnarna ska stå och de flyttade inte på sig när jag kom så jag fick stå hela vägen. Riktigt usla bussresenärer ute idag!

Resten av dagen var bättre i alla fall, och snart ska jag knyta mig. Är rätt sliten efter två kassa nätter så inatt ska R ta snäckan lite mer så jag kanske får sova lite bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar