Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 16 november 2011

Ninas dag

Idag har jag haft nästan en hel dag för mig själv. Det var sen länge bokat att jag och Carro skulle se Breaking Dawn ikväll. Vi ville även käka middag innan men det körde ihop sig lite när R inte kom ifrån jobbet pga kurs. Lösningen blev tillslut att han åkte hem på lunchen och körde Thea till farmor och farfar. Jag har alltså varit själv från 12.30 idag. Har känts minst sagt konstigt! När de åkt satte jag mig och åt min lunch i lugn å ro, tittade på Ellen och drack sedan kaffe. Plockade undan lite snabbt hemma för att sedan landa i soffan igen. Och där blev jag sittande tills jag och Carro åkte till stan runt halv fyra. Härligt var det!

Sedan blev det käk på Danilo då tiden blev lite knapp. Men gott var det, schnitzel, pommes och örtsmör smakade gött med ett glas vitt. Filmen var bra, mysigt att se Edward och Bellas kärlek igen. När filmen var slut var klockan bara 20 så då tog vi oss ett glas till innan bussen hem. Fnissade hela vägen hem, folk måste trott att vi var knäppa. Haha, morsor på rymmen som inte klarar två glas vin :-) Tack fina vännen för en mycket mysig kväll!

2 kommentarer:

  1. Tack själv! Vi måste köra en repris snart igen!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja, definitivt! Mycket trevligt! Kram

    SvaraRadera