Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 12 november 2011

Fredag och lördag

Igår var det full rulle hela dagen! Först babysim, efter det väntade Carro & Valter på oss utanför och vi begav oss till Bäckebol. Kikade runt lite och gick sedan till Ikea för lunch. Hem igen och klockan hann bli 17. Jag var själv hemma så R hade Afterwork med jobbet. Visste inte riktigt hur jag skulle få ihop middag, men då erbjöd grannarna på 39:an mig att äta middag med dem. Kunde ju inte tacka nej till det. Åh så gott och åh så glad jag är att vi har så fina vänner! Hem vid 20, Snäckan somna direkt och jag dog i soffan, helt slut efter den långa promenaden.

Imorse var det upp å hoppa halv nio. Robert lämnade Thea hos farmor å farfar så jag kunde städa ostört här hemma medan han åkte iväg och storhandlade. Strax efter ett kom finbesöket från Örebro. Mina fina vänner Hannah & Sarah med deras respektive, Jonas & Sonny. Vi stack till Slottsskogen och käkade lunch på Villa Belparc. Nu installerar de sig på hotellet och vi har förlängt köksbordet med två extraskivor och ställt öl på kylning på balkongen. Får se vad vi lagar för god middag ikväll, ska hur som helst bli mycket trevligt!! Snäckan har varit så himla glad hittills idag och jag hoppas det håller i sig under kvällen. Så skönta att hon skrattar och ler efter nästan två veckor med rätt mycket gnäll å gny.
På bilden iförd pyjamas med grodor och mycket glad över att få leka med ett oöppnat paket med tamponger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar