Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 15 november 2011

Snart är vi där

Ja, nu är det bannemig inte långt kvar. 29:e november får vi nycklarna till huset. Innan dess ska resten av lägenheten packas ihop. Men jag har en plan. Jag hoppas vi kan tömma vårt uteförråd dagarna innan flytten och fixa det snyggt i nya förrådet. För man vet ju alltid hur det blir. Man tycker allt är klart och så "var det bara förrådet kvar". Gaah! R har ledigt fyra dagar i samband med flytten så med barnvakt borde vi kunna lösa det. Tisdag den 29:e blir det i alla fall pizza på golvet i nya huset med grannarna på 39:an. Det har vi redan bestämt!! 


Här ser ni vår blivande hall. Vad jag längtar!!!

3 kommentarer:

  1. Glöm inte champagnen! Den ska drickas på golvet framför vardagsrumsfönstret som vi gjorde i N:a Bro 1993! Gud, så kul att ni är där snart!

    SvaraRadera
  2. Har för resten sökt ledigt mellan jul o nyår, men vet inte om jag får det beviljat. Vi har återigen en ny rektor. Punkt.

    SvaraRadera
  3. Ja, just det. Skumpan! Har faktiskt champagne här hemma som jag tror ni köpt? Det får bli den! jag håller tummarna att det blir beviljat. Jäkla rektor. Punkt.

    SvaraRadera