Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 8 november 2011

Stokke

Är på jakt efter en tripp trapp stol från Stokke. Vi har ju en vanlig plastmatstol från IKEA men man vill ju kanske ha något finare att ställa fram och framför allt en stol som kan följa med henne i många år. Visst, jag vet att det är en investering men jag betalar fanimej inte nästan 2000:- för en stol. Sorry, men det gör jag inte. Så nu rekar jag för fullt på Blocket. Helst vill jag ju hitta en komplett med bygel och allt, och bara köpa till en dyna på Tradera men det är svårt att vara kräsen. Är redan kräsen när det gäller färgen. Svart eller vit, tycker de träfärgade är rätt tråkiga och tänkte först måla om men så läste jag på nätet att de tydligen är lite meckiga att måla om? Helst skulle jag nog vilja ha en svart, men en vit går bra det med. Det finns en jättefin svart med bygel och allt för 400:-, men såklart i Ulricehamn... TSI, ska du hem till Knätte snart?? :-) Nä, skämt å sido, man kan ju inte åka land och rike runt heller, då blir det ju nästan inte billigare ändå. Håll tummarna och hojta om ni vet nån som är till salu! 

 

4 kommentarer:

  1. Hahaha... Jag ska faktiskt till Knätte i helgen men tyvärr inte till Gbg efter helgen. Annars hade jag givetvis packat in den till dig!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Men du! Ulricehamn är väl inte land och rike runt? Ni kör på dryga timman enkel väg.. ;-)
    Tyckte det lät sjukt bra med det priset och en svart om det var det du ville ha..

    /TSI

    SvaraRadera
  3. Va gulligt av dig att ändå överväga det :-) Jag skojade ju bara såklart, men när du säger det så är det faktiskt inte så långt till ulricehamn... Är bra sugen, för den var verkligen komplett med bygel, dyna, sele...rubbet! Ja, får tänka lite på detta. Inte för länge dock, för då hinner den väl försvinna...

    SvaraRadera
  4. Går ju att lämna in på målning om den har fel färg...

    SvaraRadera