Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 9 november 2011

Så mycket sämre

Inatt bestämde sig tösen för att vara klarvaken mellan 03-04.30. Inte ledsen, bara vaken. Hade noll tålamod och skötte situationen rätt kasst. Samma gäller min man och självklart leder det till bråk. Tips om någon blivande småbarnsförälder som läser; att börja bråka på natten när sömnen krånglar leder aldrig till något bra. Allt blir bara Så Mycket Sämre. Thea är nog trött idag och gnäller om vartannat.

Var på promenad med några av tjejerna från mammagruppen och det piggade upp. Men när vi kom hem utan att tösen sovit en blund och var lika grinig som innan dök humöret igen. Får se om jag bloggar mer sen. Ingen kul att läsa neggo-blogg. Ber om ursäkt för det!

2 kommentarer:

  1. Förlåt, det kanske är mitt fel! Jag sov också som en kratta, var vaken mellan 2 och 4! Det är jag alltid ngr nätter före fullmåne. Kan det vara ärftligt? Inte orolig,inte ledsen, bara pigg.Konstigt.Bli inte arga på varandra, skyll på mormor!

    SvaraRadera
  2. Tror det var fullmånen. Fast hon har gjort samma sak två nätter till nu. 3 nätter i rad, så nu är man lite trött :-) Nä, vi har pratat igenom det och nu bråkar vi inte längre på nätterna.

    SvaraRadera