Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 13 november 2011

Fars dag

Idag var det Rs första Fars Dag! Jag blev fint firad på Mors Dag så det är ju klart att detta skulle firas också! Det blev favoritfrukosten (smörgås med stekt ägg och massa bacon), sedan fick han kort och paket från lilla T. Det blev inte helt otippat Zlatans bok (undrar hur många pappor som fick den idag?) och han blev jätteglad, har redan läst en hel del i den! Funderar själv på att läsa den, tycker Zlatan är en intressant person och det kan vara kul att läsa om hans uppväxt m.m. Är dock inte så intresserad av fotbollen så får höra mig för om det är mycket av den varan, då kanske jag hoppar. Är fortfarande toksugen på Sankta Psyko av Theorin och Eldvittnet av Kepler.


2 kommentarer:

  1. Ang. böckerna: det är ju snart jul! Bara sex v kvar. På tal om det, vill ni f.farande att vi kommer dit? Behöver söka ledigt snarast..

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tror jag har en ganska lång önskelista i år :-) Ja!! Det vill vi absolut, så sök ledigt genast!!!

    SvaraRadera