Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 21 november 2011

Kupongjunkie

Jag har aldrig varit särskilt bra på det här med rabattkuponger. Om jag haft tur har jag kommit ihåg att visa ett sms från Kappahl eller Lindex nångång men oftast är jag usel på det. Men det är det ändring på nu. Det började så smått med blöjkuponger. Man fick ju massor av det i början och använde dem såklart. Nu känns det som ett stort nederlag att behöva köpa blöjor till fullpris. Enda sen Thea var pytteliten har Pampers suttit bäst på henne, så därför har jag självklart fått hur många Libero-kuponger som helst i brevlådan. Självklart fick jag Pampers också men inte lika ofta kändes det som. För någon månad sen behövde vi gå upp en storlek på blöja till T och helt plötsligt läckte det hela tiden (ej kiss, bara nr 2 för den som är intresserad). Jag bestämde mig för att testa Libero istället och helt plötsligt satt de klockrent, och Pampers inte alls bra. Hur skumt? Och nu är det ju självklart så att jag bara har en massa Pamperskuponger och inte en Libero i sikte :-) För övrigt hamstrar jag kuponger just nu. Sist jag storhandlade hade jag ca 120 kr i rabatt, och jävlar va nöjd jag var när jag gick från affären! 

1 kommentar:

  1. Vi kan byta kuponger med varandra

    Just nu har jag inga liberokuponger men de brukar ju dyka upp med jämna mellanrum. Här är det bara pampers som funkar :-)

    SvaraRadera