Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 29 maj 2011

Underbara nätter

Både natten till igår och idag har Thea sovit natten igenom utan att vakna. Jag är helt förundrad. Först blev jag lite orolig att hon gick för många timmar utan mat, men läste mig till att vissa barn sover nätterna igenom redan när de är så små som hon är (Ska dock dubbelkolla med BVC nästa gång för säkerhetsskull). Igår t.ex. somnade hon strax efter 23 och imorse vaknade jag 7.30 och då snusade hon gott fortfarande. Kl 08 tyckte jag att det hade gått lite väl lång tid mellan målen så då väckte jag henne faktiskt. Hon åt och sedan låg hon och skrattade i sängen mellan oss. Vi bara låg och tittade och sprack nästan av kärlek båda två. Nu tror jag hon somnat om igen, gott! Själv tänkte jag hoppa in i duschen, alldeles för många dagar sen sist, usch!


Har sen i torsdags tänkt fota de fina presenterna jag fick från jobbet men tiden har inte räckt till. Den här har jag dock hunnit fota, det var inte från kollegerna utan en av våra leverantörer som lämnat den till Thea. Han heter Burje. Syns inte så bra, men han är ett hamburgerbröd därav namnet. Leverantören var Unibake som bl.a. säljer Korvbrödsbagaren så det var inte så svårt att gissa vem den var ifrån! :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar