Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 25 maj 2011

Ett roligt gäng

Föräldragruppen igår var riktigt rolig. Thea var på mycket bra humör så jag fick massera henne och hon tyckte det var roligt att ligga på bordet och kika på de andra bebisarna. Sen blev hon ledsen några gånger, men inget panikartat (förrän precis i slutet när hon var väldigt trött). Hon fick ögonkontakt med bebisen som låg närmast henne och va roliga de såg ut när de låg och stirrade på varandra. Inte vana att se människor i deras egen storlek :-) Det är roligt att träffa de andra mammorna (synd att inga pappor varit med än så länge) och prata bebis för man fattar ju att ens vänner som inte har barn kanske inte är så intresserad av bajsprat t.ex. Jag fick en hel påse blöjor av en mamma vars bebis vuxit ur den storleken som Thea har nu. Perfekt! Några går på öppna förskolan på torsdagar då det är för lite mindre barn. Jag ska ju till jobbet imorgon så jag kan inte men förhoppningsvis är det några som ska gå nästa vecka och då kan jag ju hänga på. De flesta bor i Kärra, men vi är några som bor här i Gerrebacka så även en promenad nångång ibland är nog möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar