Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 9 maj 2011

Lista

Om det är något jag älskar så är det att skriva listor. Tillvaron får liksom lite mer struktur och ordning när jag för komponera en lista. Detta behov har dock minskat ganska mycket, förut kunde jag skriva listor för minsta lilla. Nu blir det mest när jag ska resa bort eller har många saker inplanerade en dag. På fredag ska vi ge oss på att resa till Örebro för första gången med lillfisen. Ska bli spännande att se hur det går. Hon älskar att åka bil men frågan är hur roligt hon tycker det är efter 2-3 timmar? Nu skriver jag i alla fall en lista över vad som behöver tas med för hennes skull. Kommer garanterat glömma något men om jag jobbar med listan hela veckan kanske den är komplett tills det är dags för avfärd? Ska bli så roligt att få visa upp den lilla för kusinen och morbror. Och hennes extramostrar, mina äldsta vänner Hannah & Sarah.

Idag tänkte jag ge mig ut på långpromenad ner till BVC. De har ett jättefint lekrum där det även finns en våg om man vill väga sin bebis extra mellan besöken. Vi ska tillbaka först på fredag så därför vill jag kolla idag hur det står till med Theas vikt. Håller tummarna att det gått åt rätt håll!

2 kommentarer:

  1. Jag följer denna blogg slaviskt!! Saknar dig!

    Hoppas Thea har vuxit.. Håller tummarna stenhårt, tänker på dig..

    Kram kram TSI :)

    SvaraRadera
  2. Hur gick det med vägningen?

    SvaraRadera