Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 30 maj 2011

Måndag

Måndag igen, fast egentligen onsdag eftersom det på onsdag är fredag :-) Denna vecka är det full rulle igen. Idag var vi på infomöte hos den socionom som jobbar på BVC. Pratade om försäkring till Thea, samboavtal och testamente m.m. Det mesta har vi koll på men ingen av oss har skrivit ett testamente vilket ju är bra att göra när man inte är gifta. Thea och jag promenerade ner till mötet och jag invigde skorna. Kanonbra! 

Imorgon är det fika hos en av mammorna i föräldragruppen. Hon är en av dem i gruppen som bor närmast mig så det blir ingen lång promenad, men det ska bli riktigt kul! Onsdag är ännu inget inplanerat. Torsdag var det tänkt att vi skulle till Öppna förskolan men det är ju röd dag. Jag tror inte de har öppet men en av mammorna som var där förra veckan hade frågat om just denna torsdagen och då sa de att de skulle ha öppet. Jag är tveksam, så vi får se vad det blir. På torsdag ska Robert till Varberg på trevligheter hemma hos en kollega och jag vet inte när han kommer hem (om han kommer hem). Jag ska i alla fall hem till hans föräldrar för att få lite sällskap. Till helgen kanske mina föräldrar kommer på besök, vi får se hur det blir... Mycket på gång! Hoppsan, nu vaknade lillfisen! Gotta go! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar