Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 26 maj 2011

Besök på jobbet

Nyss hemkommen från jobbet! Va härligt det va att se alla igen! Det bjöds på supergod lunch som två kolleger fixat (gamla kockar, en fördel med att jobba i den bransch jag gör) och efterrätt. Stor skillnad från de luncher jag slänger i mig här hemma. När jag åt passade Thea på att göra nummer två, rätt rejält dessutom. Jag hade dagen innan tagit ut ett underlägg ur skötväskan som är jättebra att ha om man måste byta där det inte finns skötbord. Det gick ju att lösa ändå, fick låna en kollegas skrivbord och det funkade fint :-) Som sagt, riktigt roligt att se alla igen och jag hoppas att jag åker dit snart igen.
Nya datorn får högt betyg, mycket lättare att blogga nu när jag kan sitta var som helst. Thea sitter i sin babysitter bredvid mig nu och det funkar ju fint. Fast jag märker att hon nog vill ha min uppmärksamhet nu så det är bäst att sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar