Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 6 maj 2011

Åh!

Twilight! Kan liksom inte sätta fingret på vad det är med den filmen, den är bara så... Åh!

Imorgon är det lite blandat på schemat. Åka och köpa babysittern, fixa grejor till tårtan (eller ska jag leja ut tårtbakandet till Sanna?) och sedan kanske vi skulle få besök av Roberts jobbarkompis Keith, hans fru Veronika och lille Robin. På söndag är det Roberts födelsedag och då kommer det nog lite folk på tårta.

Har för övrigt så j*vla ont i ryggen att jag snart går i bitar. Står nog fel när jag vaggar lillan, och ligger skevt på nätterna. Tror det får bli en massage snart. På jobbet får vi massage 14 ggr/år och det saknar jag verkligen nu. Vår massör gör underverk på en kort halvtimme!

1 kommentar:

  1. Lej ut tårtbakandet! OM det inte är så att du är jättesugen på att baka.

    Prova sjal (eller bärsele) istället för att vagga i famnen, det funkade bättre för mina fogar och lilleman somnade mycket lättare. Plus att jag fick saker gjorda.

    Jag saknar massagen så jag kan bli tokig!

    SvaraRadera