Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 21 maj 2011

Egentid

Igår fick jag mig alltså lite egentid. Åkte in till stan och träffade mina fina tjejer från jobbet. Så roligt! Lämnade verkligen det där dåliga samvetet hemma, det försvann snabbt! Njöt av att träffa dem igen och bara få tänka på mig själv en stund! Rekommenderas starkt! Hemma hade Thea och Robert det bra! Hon blev visst ledsen mot slutet så han hämtade mig i stan så hon kunde få lugna sig lite i bilen. Sen hjälptes vi åt att vagga och trösta. Först kändes det som en sån kväll/natt där skriket aldrig skulle ta slut, men så blev det inte. Hon somnade tillslut och vi sov gott allihopa. Tyvärr har hon svårt att komma till ro på dagen, som idag t.ex. Hon sov en stund runt 12 men sen dess inte så mycket, vi försöker på alla olika sätt men hon vill inte slappna av. Förstår inte varför, hon blir ju ledsen för att hon är så trött men sova tänker hon inte göra ändå. Barn, alltså... :-) 

2 kommentarer:

  1. Tycker hon verkar vara lik sin morbror! Han ville heller inte sova fast han var trött. Trodde nog att han skulle missa nåt roligt...vilket han ju till slut gjorde! Tänker på hans kommentar till att få ett syskon: "När gjorde ni den, det märkte jag aldrig!"

    SvaraRadera
  2. Hahaha, härlig kommentar. Jaja, hon sover ju som en gris på nätterna så jag ska väl inte klaga! :-)

    SvaraRadera