Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 29 maj 2011

Kära mamma

Kan inte fatta hur just jag hade den enorma turen att få VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!


Men dagar som denna är det extra trist med det långa avståndet till min mamma. Önskar ju att jag kunde komma förbi med dina favoritblommor, eller en liten present. 


Och i år firar jag min första mors dag. Det känns stort och roligt! Jag har hört rykten om att Thea fixat en present till mig, men just nu är hon för trött för att ge mig den så jag får vänta tills hon vaknat till liv ordentligt.

2 kommentarer:

  1. Tack, min underbara, goa dotter! Jag tycker också att avståndet är långt, men vi ses ju snart igen!Mormor hälsade så mycket, har nu en ny bild på dig och Thea att pussa på!Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är inte långt kvar tills vi ses! Va roligt att hon fick en bild på oss! Stor kram

    SvaraRadera