Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 25 maj 2011

Morgonstund

Älskar mitt och lillfisens morgonmys. Hon är rätt trött på förmiddagarna och sover gärna länge. Idag var vi vakna en sväng mellan 7:30-8:30 sen somnade vi om. Hon väckte mig nyss så jag gick upp och fixade mat till henne. När jag kom tillbaka hade hon somnat om så nu har jag käkat frukost och bara väntar på att hon ska vakna till liv. Lilla hjärtat!

Idag kanske vi ska köpa en bärbar dator. Vi har inte så stor lägenhet och ska göra om vårt datarum så det blir Theas rum. Då får inte skrivbordet plats så vi ska byta ut det mot ett litet bord med en skärm på så att man kan sitta som vanligt om man vill men med en bärbar dator. Min sambo hatar egentligen bärbara men ibland är det alternativet det bästa. Men jag förstår hans avsky. Du får betala så mkt mer för en bärbar jämfört med stationär. Jaja, vi får se om det blir något köp idag eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar