Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 31 maj 2011

Tisdag

Haft en fin dag! Fika med tre av mammorna från föräldragruppen vilket var jättetrevligt. Vi pratade och fikade i flera timmar och lät bebisarna "leka" med varandra. Leka = av misstag slå sina fäktande armar i varandras huvuden och att Thea försökte suga på Ines ärm :-) 

Ikväll har vi tittat på Eclipse, igår såg jag New Moon. Så himla bra. Men jag har inte bestämt mig för vem jag hoppas hon väljer till slut. Edward eller Jacob... 

 Thea och Sebastian håller handen :-)
Så fina så, de små liven!

2 kommentarer:

  1. Suck, nu vill nog inte Theá "hänga" med mormor längre, hon vill hålla Sebastians hand istället! Shit så fort utvecklingen går numera!

    SvaraRadera
  2. Äsch, att hänga med mormor kommer nog ändå locka. Jag tror mest hon höll hans hand för att han inte skulle slå till henne igen :-) Han fäktade mycket med armarna...!

    SvaraRadera