Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 27 maj 2011

Dagen i bilder?

Vad är det som hänt med vädret? Var är värmen? Våren? Det ska ju vara sommar snart!
Funderar på att göra "min dag i bilder", bära med mig kameran en hel dag och fota det som händer. Vet inte exakt hur intressant det skulle bli, men det kan vara roligt att läsa och minnas nångång i framtiden :-) Just nu är jag glad över bloggen, att skriva så mycket dagbok när Thea är liten. Mycket av det som händer och är så stort just nu kommer man säkert inte minnas på samma sätt om några månader, eller år. Därför är jag glad att detta ligger kvar sen, så jag kan gå in här och läsa det jag själv glömt bort!

Lite frustrerad över att det verkar som vår box till teven lagt av. Den är helt svart på displayen och man hör hur hårddisken surrar men det går inte att göra nånting med den. Har tagit ut kortet och dragit ur sladden nu och ska låta den vara en stund så får vi se om den drar igång igen. Tekniska prylar är som bilar, de ska bara fungera!

Uppdaterat: Nu funkar den igen! Verkar vara en film jag försökte spela in som ställde till det. Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar