Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 19 januari 2013

Vacker vintervärld... Genom fönstret

Ja, vilket underbart väder! Men kallt! Vi har bara varit ute en kort sväng idag. Thea är mycket bättre men för säkerhetsskull höll vi oss hemma idag också. Hostan och snoret är kvar men annars är hon mycket bättre! Imorgon ska vi nog kunna ta oss ut en sväng och hitta på nåt. Bara ta en fika (kaffe) nånstans eller så.

Märks att jag varit hemma med snäckan i flera dagar. Noll tålamod för motgångar och gnäll. Orkar liksom inte höra på det längre och börjar bli mäkta irriterad över att T inte lyssnar när jag säger till på skarpen. Säger hennes pappa till blir hon typ gråtfärdig och slutar med det hon gör. Säger jag till skrattar hon åt mig. Grrr! Jaja, imorgon måste jag komma ut lite, annars kommer den här mamman bli tokig :-( Som grädde på moset har dagens meny verkligen sett skittråkig ut. Ikväll blir det lax i alla fall, det ser jag fram emot!

1 kommentar:

  1. Med kanel och/eller kardemumma i blir det gott också =) /Sarah

    SvaraRadera