Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 24 januari 2013

En torsdag

Idag fick jag äntligen en eftermiddag med skruttan. Mysigt har vi haft! Hon har bubblat och pratat i ett, nästan så jag blev trött i huvudet :-) I alla fall en fin eftermiddag, jag har längtat efter tid tillsammans denna veckan. Hon är väldigt ledsen igen på morgonen när vi lämnar på förskolan, efter julledigt & sjukdom är det som att skola in på nytt. Jaja, idag var hon i alla fall jätteglad när jag hämtade och det känns så viktigt!

R storhandlade på väg hem så nu är kylen full med mat (yoghurt, kött, keso & grönsaker). Det kändes lättare att skriva matlistan denna veckan så man börjar nog komma in mer och mer i Dukan-tänket. Imorgon ska vi festa loss på att dippa grönsaker! Det tycker jag är supergott och helt ok enligt dieten, om man blandar dippen på turkisk yoghurt. Får hoppas det blir bra men det tror jag!

För att gå tillbaka till snäckan igen. Vet ej vad jag ska göra med hennes hår. Det är som svinto i bakhuvudet efter natten. Går knappt att reda ut trots att schamponerat och kammat det fint kvällen innan. Tror vi ska testa att klippa av allt det slitna. Sen kanske man ska testa balsamspray? Har ni några tips? Idag såg hon ut som en risbuske när jag hämtade på dagis.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar