Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 28 januari 2013

Dags för uppdatering

Ber verkligen om ursäkt för de senaste dagarnas dåliga uppdatering. Helgen har fullspäckad, städning och annat tråkigt varvades med roligare grejer. Igår kväll skulle jag blogga massor då jag hade mycket att skriva om, men då bestämde sig Thea för att vägra somna. Först 21.30 somnade hon och kl 22 la vi oss. Alltså ingen blogg då heller.

Helgen i korthet: lördag åkte vi till Alingsås och hälsade på Rs syster. Vi pratade, T lekte massor, vi käkade lite och drack kaffe. Nöjd att T somnade snabbt å lätt på deras stora säng och sov långt över en timme! Igår åkte vi till Frölunda torg. Hittade en superfin vårjacka till T på Cubus, köpte en bh till mig (Kappahl hade 99:- på alla bhar) och strosade runt lite. Sen städade vi och sen var söndagen också slut.

Längtar efter att handla nya kläder. Dock tänker jag inte göra det än på ett tag, hoppas ju att jag ska lyckas gå ner ganska många kilon och då känns det ju rätt onödigt. Men sugen är jag och det finns mycket fint i butikerna just nu. En fin vårjacka tänker jag dock unna mig framåt april.

Thea och faster spelar spel :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar