Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 1 januari 2013

Tjugohundratretton

Då var det nya året här, 2013. Tänk att det är 13 år sedan det stora Millennie-skiftet. Vilken hajp det var, både kring om datorer och vad man skulle göra på den stora kvällen. Vi var på en fest i en lokal på sjukhuset av alla ställen, men vi tolvslaget stod jag och mina bästa vänner utanför Slottet och såg fyrverkerierna och skrek ikapp till Europes Final Countdown. Gårdagskvällen var något lugnare men hur trevlig som helst. Vi åt god mat (för mycket), drack gott vin, spelade spel och pratade med våra fina grannar som sov över. Varken Thea eller Valter vaknade av fyrverkerierna däremot vaknade T när det blev tyst runt 00.30. Vi bestämde oss för att kvällen fick vara slut där och det var alldeles lagom. En finfin kväll alltså, tack för det kära vänner! Hur spenderade ni nyår? Vad åt ni för gott? Och avslutningsvis GOTT NYTT ÅR KÄRA LÄSARE! (Bilden är på en god kaffedrink jag fick av pappa under julen. Jag och C drack så god Baileys Coffee igår och jag glömde ta kort så denna får representera! Tog för övrigt ett kort på hela nyårsafton. Fail.)

2 kommentarer:

  1. Jag och Molly spenderade nyårsafton hemma med förkylning och hosta. Molly va vaken vid 00 och tittade på fyrverkerierna. Jag har ju en julklapp till Thea, får komma förbi i veckan med den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Era stackare, hoppas verkligen ni kryar på er snabbt! Tack för julklappen, den blev poppis direkt! Hoppas vi kan ses längre när ni blivit friska igen! Kram på er!

      Radera