Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 4 januari 2013

Spontan-fredag!

Imorse smsade jag R från jobbet och frågade om vi skulle hitta på något efter jobbet eftersom jag skulle vara hemma redan vid 14. Det ville han men vi kunde inte komma på något specifikt vi ville göra som passade T bra. När jag väl var hemma kom R på att vi kunde åka till hans syster i Allingaby (Alingsås) om de hade tid med besök. Det hade de och bjöd oss på traditionellt fredagsmys (tacos). Gött som bara tacos kan vara! Thea hade jättekul med sin faster och sin kusin (fasters man är numera okej i alla fall, men hon tittar lite misstänksamt mot honom). Vi var hemma 20.30 och glada att vi lyckats hålla T vaken hela vägen hem och hon somnade på stört efter en jätteflaska välling. Vi tittade på På Spåret på SvtPlay och åt choklad.

Höll på att skita ner mig när R var uppe å nattade T. Katterna var lite stissiga vid altandörren men det är inget ovanligt så jag tänkte inte så mycket på det förrän de började låta konstigt från dem. Gick dit och ser två stora gula ögon stirra in på mig genom dörren. Höll som sagt på att göra i brallan innan jag insåg att det var grannens svarta katt som satt därute. Himla obehagligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar