Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 18 januari 2013

Lunchpaus

Skönt med en stund i soffan efter förmiddagens stohej! Äntligen är det lite nya avsnitt av Ellen efter en massa repriser över jul. Så jag har druckit kaffe & är inne på andra avsnittet. Thea har sovit en timme och jag hoppas på en halvtimme till men jag tror hon kommer vakna närsom. Hon sover aldrig länge när jag vabbar eller är hemma med henne. Igår när R var hemma sov hon nästan 3 timmar. Jaja, sånt är livet :-)

Jag hoppas att jag kan komma ut på en promenad sen när R kommit hem. 20 minuters motionen varje dag hann jag bara med i måndags, sedan blev snäckan sjuk och då prioriterar man ju om en aning och tänker på annat. Idag och igår har hon varit feberfri i alla fall så hoppas att det är på väg att bli bättre nu. Äter gör hon dock inte alls. Men så länge hon dricker (vilket hon gör i määängder) & även välling går ner så känns det ändå ok. Jo, glass går bra också (förvånande...). Ikväll blir det fredagsmys utan gottis, hur ska det gå? Nejdå, det kommer gå fint! Kanske hittar en trevlig film på Headweb att se! Vad äter ni i soffan framför teven ikväll?

2 kommentarer:

  1. Igår dippade jag morötter och gurka, så gott!
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mums va gott! Nästa vecka tillåter min diet grönsaker så då tänker jag dippa massor av goda grönsaker! Längtar redan :-) Kram på dig!

      Radera