Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 7 januari 2013

Mysmåndag

Idag har jag hängt med min tös hela långa dagen, vilken lyx! Dagen började dock inte så bra. Jag insåg att barnvagnen låg i bilen på Rs jobb precis när vi skulle gå ut å möta Carro & Valter för en promenad ner till bibblan. Var så inställd på att gå ut så jag fick lösa det på annat sätt, vilket blev att köra henne på cykeln istället. Det var länge sen hon cyklade och hon verkade riktigt nöjd med lösningen. Lite meckigare för mig men det gick ju! På bibblan fixade jag nytt lånekort då jag tappat bort mitt. Så nu kan jag låna böcker till iPaden. Ska testa detta när jag läst ut Ove-boken. Sen käkade vi lunch ihop och efter en kopp kaffe var det dags för barnen att sova så då fick vi bryta upp. Jättetrevlig dag, precis som förr i tiden :-) Men en dag var tillräckligt för mig, nu ska det bli gott att komma in i de vanliga rutinerna igen. Tänker stupa i säng nu, sov inte alls bra inatt så vi hoppas det går bättre nu... Håll tummarna att jag får upp min lilla sjusovare imorgon bitti. Hon är ju sovit till 07-07.30 hela julen så att gå upp 06.30 kan bli en prövning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar