Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 2 oktober 2012

ViFöräldrar

Jag har under lång tid prenumererat både på Cosmopolitan och Solo. Den sistnämnda är favoriten (eller var i alla fall, länge sedan jag läste den senast) men när jag gick hem på föräldraledigt sade jag upp alla våra prenumerationer. Känns som en onödig grej när man redan har dåligt med pengar. Nu jobbar vi ju båda två igen (eller ja, en jobbar och en vabbar känns det som. R har varit hemma med snäckan idag då hon är sjuk igen) bestämde jag mig för att unna mig en prenumeration igen. Dock lockar inte Cosmo eller Solo så mycket längre utan jag valde ViFöräldrar. Läst den tidningen en del och den är riktigt bra. Det finns ju alltid något intressant att läsa i den som man själv är intresserad av just för tillfället. 4 nummer för en hundring (plus porto) och så fick man med ett badlakan också (en sån med huva på) vilket vi faktiskt behöver då en av de två vi har inte är så stor så hon har liksom vuxit ur den :-) 

Ser fram emot när första tidningen dimper ner i låda. En enkel sak som förgyller vardagen lite extra. Sånt man måste få unna sig! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar