Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 5 oktober 2012

På plussidan

Sånt som gör mig glad just nu:
* Thea trivs verkligen på förskolan. När jag hämtade idag vinkade hon och sa "Hejdå barn" och kramade båda pedagogerna innan vi gick hem.
* Att Ellen är tillbaka med säsong 10! Oh, I've missed you so much!
* Min fina familj. Utan er är jag ingenting!
* Att vi så smått ska börja fixa i sovrummet. Tänker inte avslöja mer, det kommer "Före" och "Efter"-bilder om några månader :-)
* Mina kolleger. Garvar ihjäl mig varje lunch, det blir mer och mer skruvat för varje dag. Men underbart att älska att gå till jobbet. Kick offen om några veckor kommer spåra helt (som vanligt!).
* Det känns som livet stämmer så bra just nu. Jag har det liksom så...fint <3

5 kommentarer:

  1. Oh låter helt underbart! <3
    Kram på dej.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är härligt när allting liksom stämmer! Kram till dig!

      Radera
  2. Skoj =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling där du kan vinna mässbiljetter och biobiljetter =)

    SvaraRadera
  3. Skönt med så mycket på plussidan- och inga minus!Gläder ett modershjärta! Vi gjorde ju om i vardagsrummet, men har bara efter-bilder. De sändes ju till er direkt...
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är det härligt! Vi visste ju redan hur det såg ut innan! Hur som helst blev det riktigt fint! Ser fram emot att se det på riktigt. Ibland behövs det inte mycket för att det ska kännas nytt och fräscht, det försöker jag leva efter just nu och ändra lite små detaljer här och där innan man kan dra igång på riktigt! Kram <3

      Radera