Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 29 oktober 2012

Man tager vad man haver

Idag gick jag från bussen till jobbet som vanligt när jag lämnat T. Det tar ca 10 min. Jag var pisseblöt när jag kom fram. Det rann från byxbenen. Att sitta och huttra i blöta jeans kändes inte så lockande. Men eftersom företaget jag jobbar på även säljer restaurangutrustning och har en utställning med allt som behövs till ett kök fick jag tag i ett par kockbyxor. Riktigt goa, mjuk i resåren och så :-) Nya trender kanske skapas nu, man vet ju aldrig...

2 kommentarer:

  1. Ja man tager vad man haver ;) Bättre att vara torr i kockbyxor än blöt & kall. Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det var en klar förbättring måste jag säga! (inte utseendemässigt kanske, men äh!) Kram

      Radera