Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 28 oktober 2012

Paus

Efter Theas lilla bryt kände jag att det var bäst med en liten paus. Åkte iväg för att handla lite kläder. Jag ogillar att shoppa och gör det helst själv och snabbt & effektivt. Kom hem med ett par byxor, bh och tre tröjor (ok, det blev en tröja till T också. På rea) efter en knapp timme. Jag är nöjd. Har inte handlat till mig själv på så länge så detta behövdes. Surt dock att jag glömde använda mina presentcheckar jag fått på tävlingar på jobbet men det kommer fler tillfällen :-)

2 kommentarer:

  1. Bra att du unnar dej Nina! Ja man måste få pausa från dom små busarna ibland. Kul att du hittade lite kläder oxå ;)
    Vi syns ikväll på föräldrar mötet=) Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ibland får man göra det! Både unna sig och ta en paus :-) Det var verkligen kul att ses ikväll! trist att det blir så sällan nuförtiden men jag håller tummarna för att det blir av hos Inge som vi planerat! Kramar!

      Radera