Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 3 oktober 2012

Ny approach

De senaste 2-3 veckorna har mitt Viktklubbande gått riktigt kasst. Noll motivation, riktigt dålig karaktär och alldeles för lite motion. Nu tänker jag möta detta på ett nytt sätt. Eftersom jag kört hårt de första veckorna och inte gått utanför ramarna nånting får jag hitta en mellanväg för att komma tillbaka på rätt spår. Därför tänker jag ha en dag i veckan då jag inte skriver i mina kalorier. Denna dag kommer jag unna mig förutsatt att jag skött mig de andra dagarna och det kommer INTE innebära att jag ska svulla i onyttigheter. Mer att jag kanske äter mjukt bröd till frukost, käkar lunch ute om jag vill och köper något litet gott till kvällen. Vi får hoppas denna variant ger mig motivationen tillbaka, för den behövs.

För övrigt har jag inte skrivit invägning på ett tag, skitdåligt av mig! Ligger ungefär som sista invägningen. Har inte tappat mycket men heller inte gått upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar