Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 19 oktober 2012

Regn & rusk

Trött på regnet nu, vill ha som förra veckan - kallt och soligt! Krispigt är ett av mina favoritväder. Fredag då, bussen till förskolan, mellis i vagnen, pannkakor till middag, nu busar vi och leker i väntan på pappa. Tänkte återigen häromdagen på hur nöjd jag är med vår fördelning. Hämta två dagar, lämna två dagar. Eller R får ju lämna tre dagar eftersom han lämnar hos farmor & farfar också. Nej jag har verkligen inget att klaga på när det gäller hämtning och lämning. Och pedagogerna, den glädje jag ser hos dem när de berättar om dagens aktiviteter, den är så påtaglig och det värmer i mammahjärtat. Idag berättade en av dem om hur roligt de haft när de varit ute och gungat. En enkel sak men hon såg själv så glad ut och beskrev hur glad Thea blivit, sånt blir man så lycklig över!

Och snart är gubben hemma också, så kan vi starta helgen på riktigt! Jag och min fina lilla familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar