Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 5 oktober 2012

Åh fredag!

Ljuvliga fredag! Lika pepp på helg denna fredag som förra. Jag och Thea har ju eftermiddagen för oss själva och ofta myser vi med lite roliga barnprogram och så lyxar vi till det med pannkakor emellanåt. Idag får bli en sådan dag! Kunde cykla idag, hon blir så glad när jag hämtar henne med cykeln. På fredagar hämtar jag strax efter 14 och då hinner hon inte äta mellis, så jag brukar ta med macka som hon får äta i vagnen på väg hem. Idag fick hon käka leverpastej-macka på cykeln och det gick kanon :-) Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och önska att jag hade en kanelbulle att mumsa på. Åt ni någon igår? Jag åt ett hörn av en vaniljbulle på jobbet i rist på riktig kanelbulle. Här har ni en fin bulle pyntad med rosa pärlsocker och rosa form till stöd för bröstcancer fonden. Oktober är ju rosa bandet månaden! Fint tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar