Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 10 oktober 2012

Tröttmössa

Ursäkta frånvaron. Vi hade mässa med jobbet igår, verkligen kul! Över 1000 kunder letade sig dit och det kan man ju inte annat än älska! Var hemma vid 21 igår och då fick jag lite fotmassage när jag tittade på Hollywoodfruarna och sedan stöp jag i säng. Har ändå varit helt slut hela dagen idag. Inget har hjälpt, varken kaffe, frukt eller frisk luft. Därför har jag nu satt Grey's på inspelning och krypit i säng.

När jag hade lagt T och kom ut från hennes rum låg R och sov på vår säng. Han hade klagat på huvudvärk så jag lät honom vara. Gick ner och kollade ett avsnitt Supernatural, kokade ägg till min frukostmacka imorn och tog en dusch. När jag kom upp vaknade R och verkade ha mått gott av tuppluren. Jag ska cykla imorn och håller tummarna att jag inte fryser ihjäl. Imorse var det nollgradigt och skrapa-rutorna-väder. Brrr!

Denna fina miniostkupa fick jag av Carro idag! Hur söt som helst. Tack vännen! Sen köpte jag en slickepott som jag trånat efter ett tag. Ska bli kul att testa den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar