Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 11 oktober 2012

Piff

I tisdags på mässan stod jag i vår frukt & grönt-monter och skivade rotfrukter för glatta livet. Polkabetor, kålrot, kålrabbi & palsternacka. På dessa delikatesser hade vi lite olika oljor & glazer plus smaksatt flingsalt. Fick mycket beröm och positiva kommentarer för detta! När det skulle packas ihop fanns det en hel uppsjö av dekorationspumpor som vi haft på bordet. De skulle slängas så jag roffade åt mig en hel drös. Hade ändå tänkt köpa några för att ha på trappen utanför ytterdörren vid mitt (kommande) höstarrangemang. Nu fick jag ju fler än jag tänkt köpa så nu får några bo inne också :-)

Den sista bilden blev väldigt mörk... Det är i alla fall 3 st och det är dem som egentligen ska vara på trappen sen men tills allt är fixat får de vara i hallen!

2 kommentarer:

  1. Oh så fint! :)
    Ha en skön fredag, visst är det underbart med helg igen.
    Kram Nina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! Tyvärr är de över innan man hinner blinka :-) Kram

      Radera