Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 10 april 2012

Utemöbler

När vi var på Jysk i lördags hittade vi ju ett set med stolar och bord som vi båda gillade. Det stod inget setpris utan bara pris per stol och på bordet. Räknade ut att det skulle kosta runt 4500:-. Gick nu in på hemsidan och såg samma set för 3500:-, fattade inte varför först men så insåg vi att det var kampanj på att köpa hela setet. Himla sugen alltså, det är jag verkligen. Dessutom hade de en riktigt fin grill som verkade gedigen och bra utan att kosta skjortan... Hmm, låt utesäsongen börja snart då!!! 

 

4 kommentarer:

  1. När det gäller grill rekommenderar jag verkligen MECO slängde mammas förra året, den köpte pappa ett par år innan han dog så den hade alltså hållit i minst 13 år.
    Stor och rejäl, fyrkantig grillyta och gallret är höj och sänkbart och man kan reglera luftflödet på tre ställen

    SvaraRadera
  2. Mina föräldrar har haft exakt samma utemöbler och de är verkligen jättesköna (med en go dyna på stolen) så de kan jag rekommendera :)

    SvaraRadera
  3. Johanna: Det ska jag lägga på minnet!

    Helena: Va roligt, då känner jag mig ännu säkrare på att det är de vi ska ha. Tack!

    SvaraRadera
  4. kostar förresten 800kr på Bauhaus

    SvaraRadera