Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 24 april 2012

Gammal vänskap rostar aldrig

Hej på er!
Ursäkta frånvaron, hade besök hela eftermiddagen igår och på kvällen var jag så trött så jag bara kraschade efter Alcatraz. Min kära vän Sabina var på besök igår och det är alltid lika kul att ses. Tyvärr blir det för sällan, sist vi sågs innan detta var nyårsafton. Men det är som att ingen tid passerat när vi väl träffas. Vi har känt varandra sen min familj flyttade till hus 1993 (jag och S blev grannar då men kände igen varandra från när vi sjöng i kör ihop). Vi käkade lunch, gjorde kladdkaka när T sov, fikade, käkade middag när R kom hem och sen körde jag henne till hennes dansträning. Bachata dansar hon, såg ett klipp på dansen och det såg riktigt fräckt ut :-)

Idag har vi varit på Öppna Förskolan. Det var lagom med folk och många från föräldragruppen. Kul att ses nu när man inte har så lång tid kvar på ledigheten. Vi åt god köttfärssoppa på ÖF och tog en promenad efteråt. Nu sover T och jag ska ta en till kopp kaffe!

Har ingen rolig bild från dagen eller gårdagen så ni får hålla tillgodo med en suddig Zorro!

1 kommentar: