Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 18 april 2012

Saknade

Jag saknar några av er som tidigare brukade kommentera ganska flitigt. Det har blivit så tyst i kommentarsfältet. Trodde det skulle bli lättare att kommentera utan den fåniga ordkontrollen. Jag förstår ju om man inte alltid har något att säga om det jag skriver och det har jag inga problem med såklart. Vill mest kolla så det inte är nåt annat som gör det svårt att lämna en kommentar? I så fall kan jag alltid maila Blogger och framföra åsikter!

Kram på er!

9 kommentarer:

  1. Förlåt kära vän jag skall bättra mig!

    Kram fina du!

    SvaraRadera
  2. Absolut ingen fara, Carro! Frågar mest så det inte är nån enkel grej som gör det svårt att kommentera! Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Blir nog bara att man glömmer och inte av nån speciell anledning:) De är sällan nån kommenterar min blogg och de är ju skit trist så jag ska oxå bättra mig. Jo tänkte faktiskt göra din tacopaj (gratäng) men behöver receptet el vad inlägget hette:) kram till dig ( du får gärna kommentera OM du vill hos mig med):D

    SvaraRadera
  4. Här kommer en kommentar av mig :) Har läst ikapp mig nu efter den galna flytten :)

    SvaraRadera
  5. Cornelia: Jo, många gånger är det ju så och det är ju fullt förståeligt. Ville bara försäkra mig om att det inte var nåt annat som strulade :-) Jag ska bli bättre på att kommentera. Var på väg några gånger och sen funkade det ju först inte på din blogg. När du väl fixade det igen så blev det ändå inte av. Men det ska bli bättring från min sida också!!

    Jenny - Jag kan tänka mig att ni haft att göra :-) Hoppas ni fått lite ordning, att allt gått bra och att ni trivs i Nashville!

    SvaraRadera
  6. Det funkar fint men jag läser oftast din blogg på mobilen och då är det så meckigt att kommentera.
    Sorry!
    Kram Tsi

    SvaraRadera
  7. Ni behöver inte få dåligt samvete, det var inte det jag menade med inlägget :-) Ja, upplever det också meckigt från mobilen. Ibland hänger sig allt och man får börja om, så det tänkte jag framför till dem på Blogger. Hoppas allt är bra, T! Kram

    SvaraRadera
  8. Och jag skyller på att jag är så stressad för tillfället att jag knappt hinner blogga. Men läser alltid om dig och din fina tjej!

    Kramar

    SvaraRadera