Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 2 april 2012

Kläder

Usch, det känns som det är klädbrist här hemma just nu. Upptäckte häromdagen att Theas finas skaljacka är för liten så det måste köpas nytt. Även jeans och tunnare overall skulle behövas i hennes garderob. Jag själv skulle vilja ha lite nya koftor och tröjor, bh:ar och linnen. Hmm... Får börja reka på Tradera tror jag (i alla fall efter grejer till Thea, vet ej om jag vågar köpa där till mig själv utan att kunna prova det).

En till mamma - en till bebis



3 kommentarer:

  1. Gillar tradera.
    Det ligger två Vindfleece och en skaljacka och väntar på att han ska börja på dagis. En vinteroverall samt en jättefin rödorangerutig skaljacka att ha hemma (lite stor än dock) allt kostade mindre än en femhundring. Så det som kanske kan behövas nu är en skaloverall i 92

    SvaraRadera
  2. Ja, Tradera är bra. Har haft lite otur bl.a. med en overall som aldrig kom där jag blev av med 130:- och en köpare som inte betalt för en av mina auktioner. Men annars har jag också haft tur och hittat mycket fint där. Pop-skaljackan som nu är för liten betalade jag 120:- för. Riktigt bra köp!

    SvaraRadera
  3. Har nog haft tur för jag har hittills fått allt jag betalat för :-)

    Har inte lagt ut ngt där än, men det kommer kanske om det inte blir en tvåa...

    SvaraRadera