Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 22 april 2012

Rätt svar

Så.... Nu kommer stunden ni alla väntat på!! Rätta svaret i min lilla gissningslek!

Summan för kassarna var... 606,30 kr.
Det var lite lurigt att jag hade så många kassar. Det var meningen att jag skulle köpt en storpack med köttfärs också och den tar upp nästan en hel påse så jag tog en extra men storpacken var slut så det blev ingen köttfärs så två av kassarna är bara halvfulla!

Vinnaren blev.... Jenny - mammaliv i Nashville! Hon gissade på 550 kr. Imponerad att hon kom närmast då hon inte bott i Sverige på några år! Bra gissat, du vinner ett stort fång blommor :-)

4 kommentarer:

  1. Grattis Jenny!
    Jag trodde du bodde i New York?

    Nina - inte luras med för många påsar ;-)

    SvaraRadera
  2. haha! Vad roligt! TACK ;)

    Johanna - Jag flyttade för en vecka sedan till Nashville :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästan granne med min "extended family" då :-) de bor i resp utanför Nashville. Trevligt ställe

      Radera
  3. Bra jobbat Jenny :)

    SvaraRadera