Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 14 april 2012

Bröllopsklänning


Jag har inte varit på så överdrivet många bröllop (3 st tror jag) men varje gång tycker jag klädseln är lika svår. Den 28:e april ska vi på bröllop (Rs jobbarkompis som gifter sig) och jag har liksom skjutit det här med vad jag ska ha på mig framför mig. Insåg igår att jag bara har denna eller nästa helg på mig att inhandla något snyggt (en vardag hinns det oftast inte med). Kollade först i garderoben men där fanns inget som kändes bra. Har en klänning som jag haft på två av de tre tidigare bröllopen, men den är lite för somrig och kall just nu. Nej, det får bli en ny klänning. Skor och kofta eller bolero har jag så det behövs inte. Kikade lite på Lindex och Kappahls hemsidor för att se vad de har, och det fanns många fina. Sen gäller det ju att de sitter snyggt också. Dessa två fastnade jag för, tror båda var från Lindex. Men det återstår att se om de sitter fint. Vad tycker ni? Någon av de två som ni gillar mer?

2 kommentarer:

  1. Jag gillar den enfärgade, den andra är också snygg! Ta den du känner dig mest bekväm i!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker den prickiga var jättesöt! Den ska jag nog också ta en titt på.

    SvaraRadera