Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 11 april 2012

Mycket idag

Hej hopp och trevlig onsdag på er! Min onsdag har varit fartfylld. Först BVC och dom där otäcka sprutorna. Thea blev såklart ledsen men det gick över rätt så snabbt i alla fall. 9800 gr (ökat 200 gr på mer än 2 månader) och 78 (!!) cm. Hon pratade mycket och visade sköterskan att hon kunde gå. Hon tyckte hon var väldigt duktig både med talet och på att gå, och då blir man ju stolt som en tupp! Sen käkade vi lunch och fikade med Carro & Valter och lekte en lång stund. Skrattade nästan ihjäl mig när Thea skulle grabba tag i Valter om magen, hon drog och slet och försökte få honom till sig. När det inte gick gav hon upp och la huvudet på honom istället. Goa ungar :-) Valter tittade med uppspärrade ögon på henne och undrade nog vad hon höll på med. 

Efter en halvstressig middag stack jag och C iväg på vårt första Me & I-party. Det var roligt, de har ju så mycket fina kläder. Trodde jag skulle vilja ha allt, men riktigt så var det inte. Men mycket fint. Tyvärr har jag inte riktigt budget till att köpa nåt just nu så jag beställde inget. Tittade länge och väl på dessa byxorna, är de inte hur fina som helst? Jaja... Nån annan gång. Det finns så mycket fina kläder som väntar när T blir större. 


2 kommentarer:

  1. Dessa haremsbyxorna är så coola. Hade dom första med sköldpaddan ur fickan och dom förra med ugglan ur fickan. Jätte bra och man kan ha dom länge för dom är stora i st. Rekommenderas verkligen:) W hade oxå "bara" gått upp 300g men dels går dom ju och blir av med mycket energi sen hade ju W precis haft magsjuka oxå. Men va lång hon är:)) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det är verkligen fräcka! När jag har lite mer cash blir det nog ett köp :-) kollade i hälsoboken och hon hade visst gått upp 600gr. Trodde hon vägde 9600 gr sist men så var det inte utan hon vägde 9200 gr vid 10 mån.. Japp, lång är hon. Vet inte vem det kommer ifrån men det stannar nog av snart! :-)

    SvaraRadera