Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 13 april 2012

Tillbaka

Idag känner jag igen min lilla tös igen! Hon fick ju spruta på 1-års kontrollen. Tidigare har hon inte reagerat på dem men denna gången blev hon lite varm och verkade nästa ha ont i kroppen. Gallskrek om man lyfte eller flyttade henne på "fel" sätt och blev ledsen för ingenting. Eftersom hon i princip inte hade nån feber (låg på 38) så åkte vi till farmor & farfar ändå. Det gjorde gott, hon blev gladare där och vi var fler som kunde leka med henne för att distrahera lite. Från början hade jag tid för sprutan förra onsdagen men bokade om då jag inte ville riskera att hon blev hängig på sin födelsedag eller på kalaset. Och det är jag ju verkligen glad för nu, när det blev så. Skumt att man ger friska barn sprutor så de blir sjuka för att de inte ska bli sjuka...? Nädå, förhoppningsvis gör de där sprutorna gott också, annars skulle de väl inte rekommendera oss att ge dem?

2 kommentarer:

  1. Ja du... De va ju detta med vaccinets vara eller icke vara:/ ;))) kram

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är lite tveksam... Hur har det gått med Wilma? Har hon fått 1-års sprutan än? Reagerade hon som de tidigare gångerna? Kram!

    SvaraRadera