Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 20 juli 2011

Träna?

Jag har medlemskort på Sportlife och jag gillar dem mycket. Bra pass som passar mig. Tränade ganska mycket halva förra året. Mellan januari och juni 2010 tränade jag minst 2 ggr i veckan och oftast blev det fler gånger än så. MRL (Mage, rumpa, lår) Afrodans, Coreball och dansstep. När jag blev gravid fortsatte jag med afrodans och ibland MRL tills jag inte längre orkade med steppen i MRL. Dansen höll jag på med kanske en bit in i oktober. Efter det har tappade jag det helt och i februari frös jag mitt kort, vilket man kunde göra i 6 månader när man är gravid. Mycket schysst av dem, men nu har 6 månader gått och vilken dag som helst borde de börja dra pengar igen. Därför tänker jag att det är ju lika bra att försöka komma igång igen. Jag trivs bra när jag tränar mycket och får upp flåset lite. Kommer nog ta lite tid innan jag vågar ge mig på ett MRL-pass men man kan ju börja med något lättare och kanske åka till gymmet och cykla/gå på crosstrainer. Ska sätta mig och kika på deras hemsida vilka pass de har nu under sommaren, om det är något som kan vara intressant.

2 kommentarer:

  1. Bara att säga till om du vill ha sällskap :)

    SvaraRadera
  2. Gärna!! Hur går det för dig med träningen och dieten? Kollade schemat Stig Center har nu och de har tagit bort så många av mina favoritpass. Men höstschemat blir väl förhoppningsvis bättre... Hör av mig bär jag börjat komma igång igen! Kram

    SvaraRadera